nedeľa 23. februára 2014

Yellow Style

Ahojte :)
Dnešný príspevok bude o "Yellow Style" !!
Tento príspevok som si vybrala preto lebo na žltú farbu sa už pomaly vo svete zabúda !!
Pretože v módnom, obchodnom reťazci kolujú len tmavé farby, napríklad: hnedá, čierna, zelená, červená, čierna, modrá ....... !!!
A tak mám tu pre vás niekoľko kúskov, ktorými by som chcela "Yellow Style" zviditeľniť !!!
Nebojte sa kombinovať aj farbu žltú !!!!!!
♥♥♥♥



Tak a máme tu niekoľko pekných kúskov oblečenia v žltej ! :) ♥

Zladenie čiernej a žltej LIKE !!


Toto je BOMBA !!!


No napríklad toto sa mi tak isto veľmi páči, nič týmto outfitom nepokazíš !!! :) ♥


Rifle, kostými, kabátiky, zelená, žltá=WAU !!!


Čierna, žltá :o


Takéto šaty, by som si obliekla na seba aj ja !!
Lebo majú vrch s flitrami :) ♥
♥♥


Takže, dúfam že sa vám tento príspevok páčil, a nebojte sa nosiť aj  ŽLTÚ farbu, nijak vám nepoškodí outfit, len ho oživý, a poprípade aj niečo zvýrazní !!! :) 
♥♥♥♥♥♥♥♥
Ďakujem !!!
Komenty potešia :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára