pondelok 3. februára 2014

Návody na nechty :) ♥

Čaute, tak dnes som sa rozhodla že spravím taký príspevok, kde budete mať niekoľko návodov na nechty :* ♥ !!!


Tak prvý je taký, ktorý som ja osobne ešte nevyskúšala :)



Tento drúhy určite vyskúšam !!! :* ♥ 



Tak  tento je BOMBA :* ♥ !!!



Tak tento sa mne osobne nepáči, ale možno sa bude páčiť vám♥ !!!



Tak toto už skúšala moja spolužiačka Anita a je to strašne zlaté :P !!! 


Tak a tento ja Wau !!!



Tento nieje návod ale je to niečo na inšpiráciu k Vianociam :)



Niečo na leto :)



Moustache :)



Totoo je Naj :* ♥ !!!


Bola by som strašne rada ak by sne niečo s týchto návodov aj vyskúšali, ak vyskúšate a podarí sa vám to tak mi ho napíšte do komentu prípadne pošlite FOTO !!! :* ♥ ♥
Teším sa !!!








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára