utorok 4. februára 2014

Čo robiť ak máš v zime popraskanú alebo suchú pokožku ? :*

Tak tento príspevok som sa rozhodla robiť preto, lebo ja sama mám s popraskanou a suchou pokožkou skúsenoť.Každý rok tým trpím :) A preto som sa rozhodla vám sem napísať ako tomu predísť !!!


                    Ja osobne používam krém na telo, je to originálny a osvedčený krém NIVEA !!!
                             
Je to strašne jemný krém a osvedčený liek :)
Taktiež niekdy tieto krémy používam aj ako balzamy na pery :)



Ak chcete mať jemnú, hebkú kožu, pokožku radím vám používať aj kvalitné sprchové gély !!! Sú tu niektoré príklady na sprchové gély ♥


Ja osobne práve používam tento, je strašne voňavý a hlavne nevysušuje pokožku !!



Mám tu pre vás aj nejaké, ktoré som osobne ja ešte nevyskúšala, ale určite ich vyskúšam :)



Tak tento som už tiež
vyskúšala a je .....proste super !!!




Tak mala som už aj tento je tak isto ako ostatné Nivea gély voňavý !!!



Tak to bude asi všetko z gélov a ja som osobne ešte to nové TELOVÉ MLIEKO DO SPRHCHY nevyskúšala, ale keď pôjdem zase do KE do dmka tak vám sem určite napíšem aké je :) !!


Dúfam že sa vám páčil tento príspevok, a dúfam že si z neho niečo vezmete !! :) ♥
Hovorím ja som s touto značkou veľmi spokojná !! :) ♥
NIVEA











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára