piatok 21. februára 2014

Kozmetická taštička

Ahojte !!
Tak dnes som sa rozhodla spraviť príspevok "čo je v mojej kozmetickej taštičke" !!
Tak, dúfam že sa vám tento príspevok bude páčiť :) ♥
A prosím vás ak ste si tento príspevok prečítali, tak mi napíšte do komentu o čom by ste chceli ďalší príspevok !!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Ďakujem♥♥♥♥♥♥  !!!

                                          Tak ako prvá bude moja kozmetická taštička :)



Po druhé mám antiperspirant od Garnier :)♥
Musím pochváliť, je veľmi dobrý !!!


Ako tretí bude odlakovač na nechty od My Body !!


Štvrtú mám špirálu na oči od Rimmel London !! :)
♥ Ako som už písala v predchádzajúcom príspevku je skvelá !"!!


Ako piatu mám taktiež špirálu na oči ale od Maybelline NewYork !!
To isté je .... !!! ♥ :*


Po šieste mám vinikajúci parfém Alta Moda-MissGlam !!
Je trochu sladší, ale osviežujúci !!
 ♥♥♥


Ako siedmy mám svetlo ružový lesk na pery Essence XXL shine !!
 ♥♥


Ako ôsmy mám už svoj výborný krémik NIVEA !!
♥♥♥


Ako deviaty mám guľôčkový antiperspirant Rexona !!
♥♥


No a po desiate mám zas lesk na pery ale tento raz je tmavo ružový !! 
:) :)


Tak a po jedenáste mám ceruzku na oči od Miss Sporty ♥


Po dvanáste mám farbu na líčka od Essence zasa svetlo ružovú !!!
Odporúčam vám ju pretože som si ju len pred dávnom kúpila a je naozaj fantastická !!!
♥♥


Po trináste mám lesk na pery od Juli Rosse !! :)
Ale tento vyzerá na pohľad bordovo-ružový, ale ak si ho natriete na pery je strašne ružovo krikľavý !!
♥♥♥


Po štrnáste mám štetec na farbu na líčka :)


Po pätnáste mám mini vreckovú manikúru, ktorú nosím všade so sebou, pretože je malá a šikovná !!!
♥♥


Po šestnáste mám odličovacie tampóniki !!!


No a ako posledné mám v mojej kozmetickej taštičke aj čistiace pleťové mlieko !!
♥♥


Tak a tu je posledná fotka mojej celej zostavy kozmetickej taštičky !!! :)
♥♥


Tak príjemne dúfam že sa vám tento príspevok páčil, a názory potešia !!!
Ďakujem !!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára