nedeľa 2. februára 2014

Čaute, dnes som sa rozhodla že napíšem príspevok o mojich lakoch na nechty, nieje ich tak veľa ale ja si ich stále dokupujem !! Naposledy som si kúpila lak keď som bola v Košiciach, kúpila som si ho v Optime v Dmku je to krásny zeleno-modrý lak, značky Miss Sporty.Tejto značky laky mám najviac :) Tak idem na to :* ♥


Tak toto sú všetky moje laky :)







Tak toto je lak Juli Rosse !!!
Je strašne pekný trblietavý a fialový .













                    Tak toto sú laky Vollare !!
             Je to zelený a krásny fialový :)




No a konečne sú tu moje obľúbené laky značkay Miss Sporty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sú Bomba :)

Tak toto sú laky značky Butterfly !!!
Jeden ten na ľavo je krikľavý a ten na pravo je priesvitný s glitrami :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára