štvrtok 6. februára 2014

Nuda :/ :(

    Čo robiť, ak sa nudíte ? :) Hneď tu mám pre vás pár návrhov, na to ako sa zbaviť nudy a pritom sa aj zabaviť !!! :♥

                                          

                            Niečo na Valentína týmto svojej polovičke určite vyrobíte úsmev na tvári ♥
                                                                            


Aj takýmto darčekovým košíčkom ♥



Vopred Happy Valentines Day !!! :* ♥


  Tak a prejdime k tomu čo som tu dnes aj mala dať na tento príspevok, a to je ako sa nenudiť !!
Takže v prvom rade si pustite nejakú super pesničku , ktorá vás nabudí a zobudí :)
V druhom rade si pozrite presný pokus ako niečo vyrobiť podľa obrázku na tomto príspevku !! ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Niečo pre knižne nadaných :)



Toto sa mi osobne veľmi zapáčilo :)



Návod na výrobu krásneho hrnčeka, z ktorého si poobede môžte vychutnať čajík alebo kávičku !!
♥♥♥



Tak toto je už pre vyšší level, ale kto to skúsi tak je macher !!!
Je to piplačka, ale podľa mňa sa to oplatí, lebo je to nádherné, a môžte si to zarámovať a použiť aj ako obraz !! Ak by sa o to len napokon niekto odvážil spraviť, tak prosím pošlite do do komentu, strašne by ma zaujímalo ako sa vám to podarilo !! :)



Tak, toto je podľa mňa strašne ľahké, a milé na raňajky do postele :)



Super nápad na detskú oslavu narodenín alebo menín !!! :D



Tak to bolo na dnes všetko !! :) ♥
Dúfam že niektorý s týchto nápadov doma vyskúšate, a zabaví vás to a nebudete sa nudiť !!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára