utorok 18. februára 2014

Špirála

Ahojte !!
Tak dnes som sa rozhodla spraviť príspevok o špirálach !!
Každý si kupuje, vyberá špirály podľa vlastného výberu :)
Ja momentálne používam špirály dve :) 
A to sú - Rimmel London-Extra WoW Lash, a ko druhú používam - MAYBELLINE NewYork-The COLO SSAL :)
Tak to sú špirály, ktoré používam ja, stále si ich dokupujem :) !!
V tomto príspevku ide hlavne o to aby som vám dala nejaké návrhy na najlepšie špirály, ktoré by ste používali :)

                                               Takže tu budú vlastne tie moje ♥
              


Tak a sem vám dám nejaké obrázky na návrhy, pre vás :) ♥

Napríklad je tu zopár od  Astor :)



No a ideme na najpredávanejšiu značku a to Maybelline NewYork ♥



Tak táto je práve hnedá ♥


Tak túto si minule kúpila moja naj kamoška Niki ♥
A je to vážne "bombová" špirála !!! :*  ♥
Radím kúpte si ju :)



Je tu ešte jedna novšia špirála a to od Maybelline NewYork :)


Tak a sú tu posledné špirály, od Rimmel London :) !!!




Dúfam, že sa vám tento príspevok páčil, lebo som tu nebola tak často a nepridávala som príspevky !!!
Tak ma nenapadlo nič iné :)
Tak máte tu špirálky, a dúfam že si nejakú aj kúpite :)
A bola by som veľmi rada ak by ste mi napísali do komentov vaše názory na príspevky :)
A napíšte aj tému o ktorej chcete aby bol nový príspevok :)
ĎAKUJEM !!! 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥










                                                 
                              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára