streda 5. marca 2014

Strojček na zuby

Ahojte !!
Tak dnes som sa už konečne dostala k písaniu nového príspevka :)
A tento príspevok bude o strojčeku na zuby, preto lebo už ho nosím aj ja :) :))
A tento nápad na príspevok mi dala Erika :) !!
Erika ďakujem !!!
Takže bude tu ako sa starať o strojček, ako ho čistiť, a niekoľko mojich fotiek v strojčeku !!! :)
Zase, by som bola rada, keby ste mi dole zanechali jeden komentár...., a napísali o čom chcete aby som napísala príspevok, ako to spravila Erika :)
Tak idem na to :) !!
                                     
                                                      Ako sa starať o strojček ? :)
Tak zuby so stojčekom, si čistíme normálne ako aj bez strojčeka, len ak máme nasadený strojček, tak by sme si mali zuby umývať častejšie, najlepšie po každom jedle :) !!
Na zuby používame aj medzizubnú kefku a kefku s guličkou na konci-najlepšie značky CURAPROX !!
Túto značku zubných kefiek používam aj ja :) !!
Môžem ju odporučiť !! Je dosť drahá, asi aj najdrahšia na Slovensku, ale je naozaj super :) :)
Tak tu sú fotky kefiek :)
                                                      
                                                             Medzizubná kefka
                

Kefka s guličkou na konci :)



A normálnu zubnú kefku, ja osobne používam ako prvú, a nanesiem si na ňu zubnú pastu :) !!
Tak tieto sú Curaproxki !!


A tu je niekoľko sľúbených fotografií so strojčekom :* ♥






Tak to je asi všetko !!
Ďakujem :)
A dúfam že som vám nejak pomohla, poradila :)
A nezabudnite mi napísať o čom by ste chceli ďalší príspevok :)
!!!!!!!!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára