piatok 21. marca 2014

Spring Fasion

Ahojte !
Tak dnes som sa rozhodla napísať príspevok o takzvanej jarnej móde :)
Pridám nejaké fotky z Módnej prehliadky :)
Táto jar bude o farbách, kvetoch .... :)
Dúfam že sa vám bude páčiť !

                                                            Tak niečo také :)


Strašne sa mi páčia tie šaty od lava druhé :)
Pretože sú na nich moje obľúbené farby, a kvety, ktoré sa hodia k jari :)

Tak ideme ďalej :)
Na tejto fotke sa mi páčia šaty prvé :)
Ani neviem prečo, ale bijú mi  do očí, od kedy som sa na obrázok pozrela :)


Ďalej, tu už nieje fotka s prehliadky :)
Na tejto fotke je zvláštne konbinovanie bielej s čiernou :)
Ja by som si osobne toto na seba neobliekla :)


No ako posledné tu mám šaty, ktorá sú podľa mňa naj naj naj !!!
Pretože sú farebné, s kvietkami a naozaj nemám im čo vytknúť !
Proste sú s tohto príspevku najlepšie :)


(: Ďakujem :)
Dúfam že sa vám páčil :)
Ak by ste mali čas, a čítali by ste si môj blog, tak mi dajte návrhy na nový príspevok :)
♥♥♥




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára