sobota 22. marca 2014

Balzams

Ahojte :)
Ako druhý príspevok, dnes spravím príspevok o balzamoch na pery :)
Ja osobne ich používam veľmi často :)
Striedam stále iné príchute, značky :)
Tak budú tu niektoré :)

                           Tak ako prvé začnem s najznámejšou značkou a to labello :)
     Toto ovocno-čerešňové som mala osobne ja :) je to v pohode, ale mne to nepripadá ako balzam na pery                        ale nejaký lesk alebo skôr rúž :), pretože ja strašne červený, farbý pery !!!



Tak, ja si najčastejšie kupujem už len normálny, biely bez chute :)
Tak, použila som už všetky 


Tak prejdeme na značku ASTRID :)
Tak ako LABELLO, aj túto značku milujem :)
Pretože strašne dobre chráni pery, hlavne v zime :) 

Tak tento vám môžem odporučiť, pretože je mňamkový :) !


Ja práve používam, tento Astrid originál MAXI :)
Nepomýlte si ho s lepidlom !
Pretože naozaj vyzerá ako lepidlo :)


Ďalej som mala aj tento, ten je naozaj skôr ak idete k moru .... :)
Proste na slnko :)


Tak, to bolo asi všetko :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára