sobota 26. apríla 2014

Návody na Mňamky

Ahojte !!
Tak, tento príspevok som sa rozhodla napísať preto, lebo už ma to strašne dávno lákalo !!
Napísať niečo takéto :)
Tak, želám vám aby sa vám niečo s tadiaľ aj podarilo :)

             Tak, niečo pre milovníkov Nutelli :) Podľa mňa je to strašne jednoduché, a šikovné :)


A ďalej tu mám aj niečo je to skôr na leto, určite to je osviežujúce a taktiež jednoduché :)
Ja to dnes vyskúšam, určite vám sem dám fotku ako sa mi to podarilo :)


Napríklad návod na to ako vyzdobiť už upečený Muffin :)


Ako si vyzdobiť Marshmallows :)
Úžasný nápad na detskú párty/oslavu :)


Tak, to bolo asi na dnes všetko :)
Zajtra vám sem dám ako sa mi podarili tie kivi nanuky :)
Dúfam že sa vám tento príspevok páčil :)

(: Ďakujem :)
♥♥♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára