pondelok 14. apríla 2014

Eos

Ahojte !!
Tak, viacerí z vás sa ma už pýtali čo znamená slovo EOS !!
Je to vlastne z anglického slova "evolution of smooth" :)
Takže, ja som sa rozhodla napísať tento príspevok, pretože je to strašne dobrá značka !!
Tejto značky sú balzamy na pery, rúže, krémy na ruky, sprchové gély ... !
Tak pridám vám tu niekoľko obrázkov/fotiek na túto značku produktov !!
                      
                                                      Ako prvé sem dám balzamy na pery !!
                     Sú to také malé šikovné guličky, podobajú sa na tvar aký má aj Hojivý zázrak !!  
         proste hodia sa do kabelky, na svadbu, proste ak so sebou práve nemáte obrovskú kabelku/tašku :)

                                               Napríklad tento je práve "Blueberry Acai"




Tento je napríklad "Summer Fruit" :)


No, tak to by bolo asi všetko k balzamom na pery :)
Ďalej tu máme rúže :)

Tento je "Sweet Mint" :)


A dostali sme sa až k krémom na ruky :)
Tento krém je práve "Berry Blossom" :)


A ideme na posledné, a tu sú sprchové gély !!
Majú veľmi zaujímavý tvar !!
Tento je práve "Lavender Jasmine"


Tak, dám vám tu ešte niekoľko zaujímavých fotiek o EOS :)

Niečo k Veľkej Noci !!


Ďalej som našla na nete, aj taký vyflitrovaný !!
Je strašne pekný !!


Strašne dobrý nápad !! :)
Ako niekoho nachytať :)


Takže, dúfam že sa vám tento príspevok páčil, dúfam že áno :)
A naďalej nezabúdajte zanechať dole komentár, v ktorom by malo byť či sa vám tento príspevok páčil ... a nezabúdajte napísať aj tému o ktorej by ste chceli aby som napísala príspevok !!

(: Ďakujem :)
♥♥♥








1 komentár: