utorok 8. apríla 2014

Lana Del Rey

Ahojte !!
Takže dnes som sa rozhodla že napíšem príspevok, na ktorý mi dala nápad moja BFF Soňa :*
A príspevok bude o mojej najoblúbenejšej speváčke a to Lana Del Rey :)
Hlavne sa zamerám na jej štýl :)
Tak radšej už začnem :)

                                                 Tak, na začiatok autoportrét Lany


Lana Del Rey je pani, je veľmi krásna, odhodlaná žena !!
Jej štýl je skôr staromódny ako moderný :)
Zvyčajne nosí veci ako kvetinové, biele, čierne, červené ...
Proste také originálne !
Určite by si na seba nevzala nejaké Neónovú :)

Jedna, na ktorej má práve čierno-bielu !!


Máme tu aj kvietky :O
čelenka !!


A táto fotka sami fakt strašne páči !! :)
Je brutálna !!


Tak dúfam že sa vám tento príspevok páčil :)
A naďalej nezabúdajte písať so komentov nápady na príspevky :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥



4 komentáre:

  1. Supe príspevok Claudi :) Nemáš začo :))
    www.all-of-beauty-things.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujimave ze dokym som ju nepoznala ja tak si o nej ani ne ckla-.-

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja sa veľmi na tému celebrít nevyjadrujem, Ok :)

    OdpovedaťOdstrániť