sobota 19. apríla 2014

Green Style

Ahojte !!
Takže dnes som sa rozhodla napísať príspevok Green Style-vlastne Zelený Štýl :)
Tento príspevok, píšem preto pretože tu máme Veľkú Noc a zelená farba sa sem hodí :)
Tak, dám sem niekoľko nápadov ako byť v zelenej farbe štýlový :)
              
                                                Ako, prvý začneme vlastne s ukážkou :)
                     Ja by som si z tohoto zobrala na seba iba sukňu, topánky a blúszku, a kabelku :)


Ďalej tu mám niečo čo je už normálnejšie, modernejšie :)
A to veci, laky v krásnych otieňoch zelenej farby :)


Tento outfit je skôr určený na Leto, než Jar :)
Ale je fakt nádherný !!
Páči sa mi ten otieň zelenej :)


A ako posledný tu máme, tiež takíto nádherný outfit :)
Je tiež podľa mňa určený na Leto :)


Tak, noste aj zelenú farbu vidíte že sa dá s čím koľvek zladiť :)
Dúfam že sa vám tento príspevok páčil :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥
Veselú Veľkú Noc 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára