streda 9. apríla 2014

Orange Style

Ahojte !!
Takže dnes som sa rozhodla napísať príspevok "Orange Style" :)
Ja osobne oranžovú farbu nemám rada a ani ju nezviknem nosiť.
Nosila som ju keď som mala asi 4-8 rokov :)
Určite by som si ju už v tomto veku na seba nevzala !!
Niektorí zas oranžovú milujú, tak ako ja milujem fialovú !
Pridám sem nejaké nápady, návrhy,tento príspevok som sa rozhodla napísať, preto že blíži sa Veľká Noc a oranžová farba sem pasuje !!

                                                              Módne doplnky !


Tak, tieto oranžové rifle/nohavice na poslednom obrázku sa mi strašne páčia !!


Wau, tak tento outfit je nádherný !! :)


Tak, máme tu aj celebritu a to Beyonce, ktorá si na seba obliekla krásne červeno-oranžové šaty !
Ktoré jej veľmi sadli :)


Tak to bude asi z tohto príspevku všetko !!
Naďalej nezabúdajte písať do komentov nápady na príspevky !!
(: Ďakujem :)
♥♥♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára