sobota 19. apríla 2014

Easter Eggs

Ahojte !!
Takže dnes som sa rozhodla napísať príspevok : Návody na vytvorenie Easter Eggs-Veľkonočných Vajíčok !
Tento príspevok som sa rozhodla napísať preto, lebo mám v rozvrhu na Blogu Nápady/ ... :)
Tak ako prvým začnem takým najľahším spôsobom a to je : 

                                                                   Farbené Vajíčka 

Tak, návod je strašne ľahký-kúpite si v obchode, najčastejšie v drogérií alebo v papiernictve farbu na vajíčka :) Farbu nalejete do hrnca alebo pohára s horúcou vodou :) Pozor !! Vajíčka musia byť vyfúknuté !!
A potom ako máte už vajíčka vyfúknuté tak ich vložíte do vody, v ktorej máte farbu, ktorú ste si vybrali :)
                     

Bavlnené Vajíčka

Tak, ako druhý návod tu mám návod na Bavlnené vajíčka -pripravíte si vyfúknuté vajíčko, ktoré si položíte na servítku/vreckovku, pripravíte si aj Lepidlo najlepšie je biele tekuté značky Wurstol, pretože keď toto lepidlo vyschne, tak je priesvitné :) Zoberieme si vajíčko do ruky a potrieme ho lepidlom :) Ak máme vajíčko potreté, tak naňho začneme prikladať z hora dolú bavlnu, najlepšia je hrubšia :)
Ak budeme mať celé vajíčko oblepené, tak je hotové :)


Papierové Vajíčka

Ako posledná nápad som si vybrala asi najjednoduchšie vytvorenie vajíčok a to Papierovou formou :)
Tento postup nebudem zapisovať, pretože ho máte v obrázkoch :)


A takto by to malo vyzerať :)


Tak, prajem vám veľa šťastia pri výrobe vajíčok !!
 !! Veselú Veľkú Noc !!
A dúfam že sa vám tento príspevok páčil :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára