piatok 2. mája 2014

Návody na výrobu oblečenia

Ahojte !!
Takže tento príspevok som sa rozhodla napísať preto, lebo mňa táto téma tiež veľmi zaujíma :)
Baví ma si vytvoriť niečo nového :)
Takže ani neviem čo sem mám písať, tak idem už radšej na to :)

                       Tak tento návod na farebné riflové shortky/kraťasi sa mi strašne páči !!
Ak by niekto z vás kto to číta nevedel aká je tá farba, ktorá je v miske, tak je to farebný prášok zmiešaný s vodou :)



A ako ďalší tu mám návod na vyzdobenie nudnej čiernej podprsenky :)
Podľa mňa je to super nápad :)


Tak toto je fakt super nápad ako vyzdobiť taktiež nudné modré topánky :)
Stačí len vystrihnúť komiks a nalepiť :)




No a mám tu aj krásny návod na suprovú čelenku :)
Je o fakt farebná čelenka !!


Tak a ako posledný návod tu mám nápad na vytvorenie krásneho náramku na letu :)
Je fakt krásny, ľahký..... :)


A sme na konci :)
Ak sa vám tento príspevok páčil, tak zanechajte dole komentár :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥

2 komentáre: