nedeľa 4. mája 2014

GiveAway !!! 4 mesiace s BLOGOM !! Vyhodnotenie 14.5.2014 !!

Ahojte !!
Som veľmi šťastná, pretože sú to už 4 mesiace, čo už mám Blog a som veľmi rada že má Blog viac než 1000 návštev :)
Tak, a preto som sa rozhodla spraviť GiveAway !! 
Zapojiť sa musí aspoň 10 ľudí :)
Ako je už hore napísané tak vyhodnotenie bude 14.5.2014 :) Okolo 15:00 :)
Predtým, ako sa zúčastnite GiveAway musíte splniť tieto podmienky :
-sledovať blog
-napísať do komentu: meno,vek,mailovú adresu, aký je môj blog/poprípade čo by som mala zmeniť, a najoblúbenejšia značka oblečenia/produktu :)
 Vyhrať môžte - Lak na nechty vollaré, Lak na nechty essence, Lesk na pery casuelle, A dva náramky :)


Tak, zapájajte sa !
:)

17 komentárov:

  1. Niki Konkolyová,13 rokov,email:nikakonkolyova@gmail.com...tvoj blog je super,NIKE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veronika Hajtmánková, mám 23 rokov ...
    sledujem cez: nikkienka@gmail.com
    Tvoj blog je naozaj pekný aj články sú super... jediné čo mi chvíľkovo prekáža je pozadie blogu. Niekde sa ťažšie číta, možno keby bolo menej priesvitné. Inak super, len tak ďalej :)

    Moja naj značka oblečenia... čo ja viem či naj... ale najviac nakupujem v Gate.... a kozmetiky zrejme Oriflame a Essence ;)

    Ceny sú krásne... a najmä tie náramky!

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Karolína Vlasatíková,13 let.
    vlasatikova.karolina@email.cz
    Myslím,že tvůj blog je bezva.Píšeš články,které já ráda čtu..Jediné,co bych změnila je to,že jak máš to pozadí,tak se to z toho docela blbě čte..teda alespoň mě to tak přijde..jinak máš vážně skvělý blog.
    Jinak musím říct,že ceny v téhleté giveaway jsou dostačující..Není to žádné extra velkolepé výročí blogu to není,ale jinak tobě velká poklona tím,že při takhle malém jubileu tvého blogu giveaway děláš.
    S pozdravem já..:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, naozaj si toho vážim :) A zosvetlím to pozadie :)

      Odstrániť
  4. Deni Hartmannová
    15 let
    denisa.hartmannova@email.cz
    Trošku mi tady vadí pozadí, jinak nic:)
    Moje oblíbená značka je Maybelline.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sonia Drabiková
    sonia.drabikova@centrum.sk
    Sledujem cez mail.
    Tvoj blog je skvelý :) jediné čo mi prekáža, je to pozadie. Skús ho zosvetliť. :)
    Najobľúbenejšia značka produktu je asi : Yves Rocher , L´oréal,
    Najobľúbenejšia značka oblečenia je asi L.O.G.G - Label of Graded Govds

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem vám za pochvali !! Som veľmi rada že sa vám môj Blog páči !!
    To pozadie mi hovorilo už viac ľudí že ho mám zosvetliť :) Neviem, ja som ho ešte včera zosvetlila, tak dúfam že sa vám páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie zosvetliť v Pizape. Ale skôr zmeniť na niečo viac svetlé. :) A menej obrázkov :)

      Odstrániť
  7. Monika Kováčiková, 13, msmonis@centrum.sk
    Máš úžasný blog :! Nič nemeň lebo takto je to super :)
    Naj. značka oblečenia- H&M, Tally Weijl
    Naj. značka produktu- Oriflame, essence, avon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Naomy Jakab,14,naomyjakab@gmail.com
    Máš veľmi pekný blog,veľmi sa mi páči :) Neviem čo by si mala zmeniť lebo nič netreba :)
    Moja najobľúbenejšia značka oblečenia je Tally Weijl,milujem ich materiál,mám rada H&M a aj Adidas.
    Moja najoľúbenejšia značka produktu- Essence,Miss Sporty,Maybelline a Oriflame Sweden :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojte, ďakujem že ste sa tohto môjho prvého GiveAway zúčastnili, pripomínam vám, ak sa chcete ešte zapojiť, tak máte čas do 14.5.2014 do 15:00 !! Vyhodnotenie bude cez http://www.random.org/ :)
    Claudi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. andrea ceralova 17 :)
    super blog nic bych neměnila mám ho rada

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj,
    Moc pěkná giveaway.Moje oblíbená značka je Tally Weijl, kosmetická značka je AVON a essence.
    Máš fajn blog , jen bych změnila design je na mě moc tmavý.
    Jmenuji se Nela Procházková, 13 let.
    cumanelka@seznam.cz

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť