streda 21. mája 2014

Photos of MAY !!

Ahojte !!
Takže už dlho tu nebol žiadny príspevok :)
Mám pre vás jednu správu, a to že sa nebudem riadiť podľa môjho Blogového rozvrhu, pretože naňho nemám veľa času :/
Tento príspevok, bude o fotkách, ktoré sa mi podarilo nafotiť, počas Mája !!
Sú to fotky, ktoré som už pridala na sociálnu sieť Facebook :)
Takže začínam :)

                         Takže, na tejto fotke som ja, :) Fotila ma moja veľmi dobrá kamarátka a susedka :)
                                                          Fotila je cez RETRICU :)
                                                                 Ďakujem Jarka :)


Fotky RETRICA:







Tak, toto boli fotky fotené Retricou :)

A idem na fotky, ktoré som fotila normálnym foťákom :)


Fotka s mojou veľmi dobrou kamoškou NIKI :)
Ktorá vyhrala aj GiveAway !!


Tak, túto fotku fakt milujem !!
Vyzerám tu fakt, príšerne ale čo sa dá robiť !
V živote človeka, by malo byť aj pár nenormálnych fotografií :)
:)
Tak, dúfam že sa vám tento príspevok páčil, ak áno, tak zanechajte dole komentár a..... :)
Poteší ma to !!
(: Ďakujem :)
♥♥♥




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára