streda 24. septembra 2014

Summer Holiday

Ahojte !!
Konečne som sa rozhodla vrátiť sem na Blog, pôvodne som už chcela prestať Blogovať, lebo ma tu už veľmi nebavilo ... :/ Ale, nakoniec som sa vrátila k môjmu Blogu a rozhodla som sa aj zmeniť vzhľad Blogu, vlastne Blog už nieje v otieňoch ružovej farby, ale takej skôr tmavej-hnedej :)
Dnešný príspevok budem venovať mojim zážitkom z leta, vlastne kde som strávila leto ... :)
Najbližší článok, bude pravdepodobne v Sobotu-27.9.2014, a bude o tom čo som si kúpila v Piatok, v OC :) Tak, už asi začnem s dnešným článkom :) Ešte raz, dúfam že sa vám bude páčiť môj Blog, a potešia ma komentáre :) BTW, určite si pamätáte moju prvú GIVEAWAY, ktorá bola ešte pred letnými prázdninami, vyhrala ju Niki Konkolyová :) Mnohé z vás sa ma pýtali po vyhodnotení, či bude ešte nejaká GIVEAWAY, ja som vám odpovedala :) Ďalšia GIVEAWAY bude ak prekonáme 3,000 návštev, takže je len na vás kedy bude :)


Takže začínam s článkom :)
Toto leto bolo fakt super, bola som s TWINGAMI vo Francúzsku, videla som krásny PARÍŽ, a určite sa tam mienim vrátiť :)
Navštívili sme aj dvor v Lúvri, strašne sa nám tam páčilo :) Takže aspoň jedna malá fotka pri pyramíde :)



Na začiatku Júla som išla do tábora :) Bolo to vo Vernári-Slovenský Raj :) Spoznala som tam strašne veľa skvelých ľudí, animátori boli skvelý .... :) Nikde nezabudem na izbu 20 !!! ♥♥ Mohla som si vyskúšať jazdu na štvorkolkách, strieľať zo samopalu a vyskúšať ešte mnoho fantastických vecí !! 
Skvelé discotéky !! Ďakujem PRIMA LETO !!! :* ♥ A hlavne ŠAĽENE JEĽEŇE ♥




No, a ku koncu Júla som sa konečne dostala s rodičmi a sestrou do Talianska, konkrétnejšie do Lido del Sole v Bibione :) Veľmi sa mi tam páčilo, len počasie mohlo byť lepšie :/ Užila som si to strašne, more bolo úžasné, bývali sme v apartmáne ... :) Každý deň sme si pochutnali na skvelej talianskej zmrzline, a pizzy :) 









Tak, toto bolo všetko z môjho skvelého leta !!
(: Ďakujem :)
♥♥♥













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára