piatok 26. septembra 2014

New in September

Ahojte !!
Takže, na tento článok som sa veľmi tešila :)
Ako som už spomínala v minulom poste, bude to článok o tom čo som si kúpila včera v OC :)
Takže, začnem :)

                                       Kúpila som si tričká, sú to vlastne také tenké svetre :)



Prvý bol tyrkysový, kúpila som si ho v TERRANOVE :)
Je strašne mäkučký, jemný :)


Druhý bol čierno-kvietkovaný, kúpila som ho v C&A :)
Tak isto mäkučký :)


Kúpila som si aj kozmetické veci :)
Ktoré som nakupovala v mojej obľúbenej drogérii a to je v DM :)


Ako prvý to bol lak na nechty od MISS SPORTY :)
Je svetlo ružový :)


Ďalej, som si kúpila antibakteriálny gél na ruky :)
Od BALEA :)


Ďalej som zašla aj do TAKKA a tam som si kúpila tento náramok :)


No, a ako poslednú som si konečne kúpila knihu :)
Na vine sú hviezdy :)
Videla som už film, a naozaj neviem prestať čítať knihu :)
Panta Rhei


A tu je môj celý nákup v OC :)


Dúfam že sa vám tento článok páčil :)
Ak, áno budem len rada ak dole zanecháte komentár :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥











4 komentáre: