štvrtok 4. decembra 2014

Ako vyzerá líčenie u mňa ??

Ahojte !!
Takže dnes som sa rozhodla napísať článok o tom ako sa ja líčim na každý deň, nebude toho veľa, pretože veľmi sa nemaľujem a keď už tak špirála, maku-up, lesk na pery a občas aj linka a niekedy aj farba na líčka :)
Tento post bude pozostávať z komentárov a fotiek a možno aj nejakých maličkých recenzií na vybrané produkty :)


                   Keď ráno vstanem, pozriem sa na svoju tvár a niečo vyčarujem :)
         Ako prvý, si zvyknem dávať korektor samozrejme ak mám veľa vyrážok :)
A ak ich nemám tak veľa, dávam si BB cream ale to len niekedy, lebo zostávam pri korektore :)

                                                            RECENZIA
                                                           Obchod:DM
                                                       Značka:miss sporty
                                            Kvalita:mám svetlý, takže 001light
                           Som s ním veľmi spokojná, dobre kryje, takže idem nato :)


Potom ako si zakryjem vyrážky s korektorom, nanesiem si púder, ktorý poriadne roztriem po celej tvári :)

RECENZIA
Obchod:DM
Značka:miss sporty
Kvalita:ja mám stredný odtieň, 002medium
Som s ním taktiež spokojná :)


Po tom, ako si nanesiem púder ,,,, dám si farbu na líčka, so štetcom na líčka, ktorý som si dokúpila k farbe, keď som si ju kupovala :)

RECENZIA
Obchod:DM
Značka:essence
Kvalita:tak, je to vlastne farba lifes a cherry
Nie som, veľmi spokojná, pretože je to dosť krikľavá farba, aj keď tak nevyzerá :/



Potom, si dávam špirálu, no tak tú mám strašne rada je fantastická, no aspoň pre mňa neviem, ako pre vás :) BUDEM rada ak napíšete názory :)

RECENZIA
Obchod:DM
Značka:miss sporty
Kvalita:ja mám-CURVE IT PUMP UP BOOSTER
Ako som už písala som s ňou strašne spokojná, odporúčam zakúpiť si :)


No, dúfam že som už nič také nevynechala a nakoniec si dávam balzam na pery Baby lips, ako som už spomínala v minulom poste :) 

RECENZIA
Obchod:DM
Značka:Maybelline NEW YORK
Kvalita:mám PEACH KISS
NO, strašne super sú tieto balzamy, som sa do nich zamilovala ... dlho vydržia :)


Sme na konci :(
Dúfam že sa vám tento príspevok páčil, potešia ma komentáre :)
(: Ďakujem :)
♥♥♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára